Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj

Oddelenie implementácie projektov

Mgr. Stanislav Urban Vedúci odd. implementácie projektov

Zamestnanci:
Mgr. Branislav Hudec Projektový manažér odd. implementácie projektov
Ing. Marián Lipták Manažér kontroly verejného obstarávania odd. implementácie projektov
Ing. Vladimír Rumanko Manažér kontroly verejného obstarávania OIP SO pre IROP

Úlohy oddelenia:

V oblasti Implementácie projektov zabezpečuje:

  • posudzovanie projektových zámerov v zmysle ustanovení § 18 zákona o príspevku z EŠIF, kde zabezpečuje predovšetkým príjem projektových zámerov, administratívne overovanie, posudzovanie projektových zámerov, a vydávanie hodnotiacej správy,
  • vypracovanie zoznamu predkladateľov projektových zámerov s pozitívnou hodnotiacou správou a s negatívnou hodnotiacou správou, informovanie o výsledku procesu posudzovania projektových zámerov všetkých predkladateľov projektového zámeru,
  • vykonávanie   faktických a právnych úkonov v oblasti finančných vzťahov pri vrátení NFP v zmysle ustanovenia § 33, § 40, § 42 zákona o príspevku z EŠIF a prípravy podkladov pre RO v rámci vykonávania úkonov smerujúcich k vysporiadaniu vzťahov podľa ustanovení § 41 a § 45 zákona o príspevku z EŠIF,
  • administráciu zmenových konaní schválených projektov (posúdenie a predloženie na schválenie zmien v projektoch na RO vrátane návrhu dodatku k zmluve o poskytnutí NFP) podľa právnych dokumentov pre IROP,
  • monitorovanie projektov a aj ich udržateľnosti (ak relevantné) v zmysle právnych dokumentov pre IROP, vrátane kontroly monitorovacích správ, doplňujúcich monitorovacích informácií a dodatočných údajov o realizácii projektov prijímateľov,
  • uplatňovanie pravidiel štátnej pomoci, pomoci de minimis a implementáciu schém pomoci, ak relevantné,
  • vykonávanie administratívnej kontroly projektov a kontroly na mieste projektov podľa čl. 125 všeobecného nariadenia v spojení s ustanovením § 9 a ustanoveniami § 9a až § 9c zákona č. 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o finančnej kontrole“) a inými právnymi dokumentmi pre IROP (zahŕňajúci administratívnu kontrolu verejného obstarávania, administratívnu kontrolu žiadostí o platbu - okrem kontroly vykonávanej platobnou jednotkou, ako aj kontrolu iných skutočností),
  • prevenciu vzniku, výkon zisťovania, odhaľovania, evidovania, nahlasovania, riešenie a vysporiadanie nezrovnalostí, ako aj vypracovávanie s tým súvisiacich správ a podkladov, prijímanie účinných nápravných opatrení, vrátane vykonávania ďalších úkonov spojených s ochranou finančných záujmov EÚ/SR,
  • vypracovanie záverečných správ z výziev na predkladanie projektových zámerov, vrátane schválenia a zaslania na CO a na vedomie RO do 5 pracovných dní od jej schválenia,
  • predloženie návrhu na mimoriadne ukončenie zmluvného vzťahu s prijímateľom spolu s podkladmi na RO,
  • vykonáva kontrolu dokumentácie verejných obstarávaní (VO) a administráciu VO v ITMS2014+
  • vedie spis projektu
Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK