Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj

Klientske centrum pôsobí na župnom úrade už viac ako tri roky

Na jednom mieste poskytuje poradenstvo v oblasti sociálnych služieb, a to osobné i telefonické; vytvorené bolo ako reakcia na potreby obyvateľov kraja – na riešenie ich podnetov, otázok či problémov.  

Bezbariérové klientske centrum sa nachádza vo vestibule župného úradu, jeho vytvorenie stálo župnú pokladnicu takmer 9 tisíc eur s DPH. Otvorené bolo začiatkom decembra 2019, za ten čas až do súčasnosti využilo služby osobného či telefonického poradenstva takmer 4 tisíc ľudí. „V rámci sociálneho poradenstva sa v klientskom centre zaoberáme žiadosťami o posúdenie odkázanosti na sociálnu službu, ale aj žiadosťami o zabezpečenie poskytovania sociálnej služby či bezodkladné umiestnenie do zariadenia sociálnych služieb. Okrem sociálneho poradenstva sa správoplatňujú rozhodnutia o odkázanosti, v prípade potreby sa vykonáva sa  posudková činnosť, ale poskytujú sa tu tiež informácie a usmernenia pri registrácii sociálnych služieb,“ povedala vedúca Oddelenia sociálnej pomoci Úradu TSK Elena Nekorancová. V klientskom centre sú zamestnankyňami oddelenia sprostredkovávané aj informácie k projektu AAL v podmienkach TSK.

V prípade, že je na mail klientskeho centra doručené podanie iného ako sociálneho charakteru, toto podanie je automaticky zasielané vecne príslušnému oddeleniu, resp. odboru na vybavenie a odosielateľ je o tejto skutočnosti informovaný.  

autor: bj

Fotogaléria

Otvorenie klientskeho centra v decembri 2019
Otvorenie klientskeho centra v decembri 2019
Otvorenie klientskeho centra v decembri 2019
Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK