Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj
Otočte mobil pre plnohodnotnú verziu webu

Spoločnosť Integrovaná doprava Žilinského a Trenčianskeho kraja, s. r. o. oznamuje voľné pracovné miesto, ktoré bude obsadené výberovým pohovorom na pracovnú pozíciu Dopravný technológ

Spoločnosť Integrovaná doprava Žilinského a Trenčianskeho kraja, s. r. o.

oznamuje voľné pracovné miesto, ktoré bude obsadené výberovým pohovorom na pracovnú pozíciu

Dopravný technológ.

 

Miesto konania: Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Dátum konania: december 2025 (presný termín pracovného pohovoru bude oznámený záujemcom e-mailom alebo telefonický v dostatočnom časovom predstihu).
Miesto práce: Integrovaná doprava Žilinského a Trenčianskeho kraja, s.r.o. – pracovisko Trenčín
Predpokladaný termín nástupu: 01.01.2026, prípadne po vzájomnej dohode 
Nástupný plat: od 1 300 € (brutto)
Druh pracovného pomeru: pracovný pomer na dobu určitú, počet mesiacov: 12, 3 mesačná skúšobná lehota
Termín zasielania žiadostí: 30.11.2025

 

Informácie pre záujemcu:

Ponúkaný plat je aktuálny v prípade splnenia všetkých požiadaviek na uchádzača o zamestnanie uvedených v inzeráte bez akejkoľvek praxe. U zamestnávateľa sa uplatňuje pružný pracovný čas, ktorý si zamestnanec určuje sám v zmysle platných interných predpisov zamestnávateľa. V prípade spokojnosti možnosť predĺženia na dobu neurčitú. Prípadná prax v odbore alebo vo verejnej správe vítaná. Zamestnávateľ poskytuje výmeru dovolenky o 1 týždeň nad rámec Zákonníka práce. Dátum výberového konania je predpokladaný.

Základné požiadavky:

  • vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa alebo vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa,
  • prax vo verejnej alebo štátnej správe vítaná,
  • predchádzajúca prax v odbore výhodou,
  • znalosť práce s PC (Word, Excel, internet),
  • flexibilita, kreativita,
  • komunikatívnosť, zodpovednosť, bezúhonnosť,
  • pozitívny prístup k práci,
  • schopnosť tímovej práce, vôľa pracovať na vlastnom profesijnom rozvoji,
  • schopnosť samostatných riešení, práce s informáciami a aplikácie nových postupov.

 

Informácie:

Ing. Richard Staškovan - konateľ spoločnosti, 
Telefón: 0915 896 535 
e-mail: Richard.Staskovan@idzk.sk

 

Stručná charakteristika práce:

Výkon funkcie dopravného technológa spoločnosti pre činnosti, ktoré budú súvisieť s  predmetom činnosti  spoločnosti. Hlavným predmetom činnosti  spoločnosti je prevádzkovanie integrovaného dopravného systému vo verejnom záujme  na území Žilinského kraja a na území priľahlých záujmových regiónov.

   

Ďalšími predmetmi činnosti nadväzujúcimi na hlavný predmet činnosti sú:  

  1. spolupráca pri zabezpečovaní dopravnej obslužnosti na území Žilinského kraja a na území priľahlých záujmových regiónov v rámci integrovaného dopravného systému, a to na základe spoločného verejného záujmu pri riešení otázok verejnej osobnej dopravy a za účelom zabezpečenia najvýhodnejších dopravných a ekonomických podmienok; 
  2. vo vzťahu ku krajom a obciam, ktorých úlohou je zabezpečenie dopravnej obslužnosti na ich záujmovom území:
    • organizačné zabezpečenie dopravnej obslužnosti územia formou IDS,
    • sledovanie a vyhodnocovanie vývoja prepravných potrieb,
    • podľa vývoja dopytu spracovanie návrhov a optimalizácia spôsobu zaistenia prepravných potrieb po stránke dopravných technológií, linkového vedenia spojov a cestovných poriadkov,
    • optimalizácia a riadenie finančných tokov vo vnútri systému IDS,
    • navrhovanie a koordinácia zavádzania jednotného prepravno-tarifného a odbavovacieho systému IDS vrátane jeho bezpečnostnej správy,
    • príprava a uskutočňovanie ďalších vývojových krokov IDS,
    • rokovania s novými záujemcami o vstup do IDS a ich začlenenie do IDS,
    • definovanie technicko-prevádzkových štandardov pre verejnú osobnú dopravu v rámci IDS;  
  3. vo vzťahu k cestujúcim:
    • udržiavanie a zvyšovanie atraktivity verejnej hromadnej dopravy oproti doprave   individuálnej,
    • tvorba a prevádzkovanie informačného systému IDS, koordinácia existujúcich informačných systémov;
  4. vo vzťahu k dopravcom:
    • definovanie dopravnej zákazky pre bežný rok a zabezpečovanie jej pokrytia dopravcami na základe zmluvných vzťahov medzi dopravcami,  spoločnosťou  a krajom alebo obcou,
    • koordinácia linkového vedenia spojov a cestovných poriadkov,
    • podávanie návrhov  a  spolupráca s dopravcami na plánoch dlhodobého investičného rozvoja ich vozového parku, dopravnej infraštruktúry a ďalších nevyhnutných prevádzkových zariadení, ako aj  na plánoch ich financovania,
    • spracovanie a uplatnenie modelu pre deľbu prepravných tržieb,
    • kormulácia kvalitatívnych a technických štandardov ponúkaných služieb,
    • kontrola dodržiavania dohodnutých výkonov a činností, 
    • definovanie, správa a garancia technicko-prevádzkových štandardov pre odbavovacie a predajné zariadenia v rámci verejnej osobnej dopravy v IDS.  

 

Doklady potrebné pre účasť na výberovom konaní:

  • žiadosť o účasť na výberovom konaní,
  • stručný osobný a profesijný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
  • doklady o dosiahnutom vzdelaní,
  • písomný súhlas uchádzača so spracovaním osobných údajov pre potreby VK v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi: 

e-mailom: Richard.Staskovan@idzk.sk

alebo 

poštou na adresu: Integrovaná doprava Žilinského a Trenčianskeho kraja, s.r.o., Sídlo: Pri Rajčianke 2900/43, 010 01 Žilina.

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 30.11.2025. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.

 

 

Ing. Richard Staškovan, konateľ spoločnosti

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK