Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj

VKMR v Trenčíne vyhlasuje výberové konanie na obsadenie miesta Vedúci oddelenia ekonomicko-prevádzkového – ekonóm/ekonómka

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne
  • Termín nástupu: December 2023
  • Termín podávania žiadostí: do 20.11.2023
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Informácie o plate: Plat bude určený v závislosti a v zmysle ustanovení zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, min. vo výške 973,--€ vzávislosti od odbornej praxe.

 

Ponúkame stabilné pracovné miesto v jednozmennom pracovnom režime. Zamestnancom ponúkame 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, príspevok na regeneráciu pracovnej sily.

 

Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania
  • Odborná prax minimálne 2 roky
  • Znalosť právnych noriem v znení neskorších predpisov: zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, zákon č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov a pri výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 311/2001 Z. z. zákonník práce, zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, opatrenie MF SR č. 16786/2007-31, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky, zákon č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, zákon č. 291/2002 .z.z. o štátnej pokladnici, zákon č. 126/2015 o knižniciach a o zmene a doplnení zákona č. 206/2009 Z.z. o galériách a o ochrane predmetov kultúrnej hodnoty a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 38/2014 Z. z.
  • Znalosti a skúsenosti s prácou v oblasti účtovníctva, rozpočtovníctva, hospodárenia príspevkovej organizácie,
  • Znalosť právnych noriem v oblasti verejného obstarávania,
  • Znalosť v oblasti skladového hospodárstva, evidencie majetku, personalistiky, mzdového účtovníctva, pracovného práva,
  • Pokročilá úroveň práce s PC ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet)
  • Spolupráca pri vypracovávaní žiadostí, realizácií a vyúčtovaní dotácií z rôznych projektov, dotačných systémov a z eurofondov,
  • Bezúhonnosť,

 

Iné kritériá a požiadavky

  • Manažérske – plánovať, organizovať, riadiť, rozhodovať a kontrolovať činnosť na riadenom úseku,
  • Interpersonálne – byť empatický, asertívne konať a vystupovať, utvárať a udržiavať dobré medziľudské vzťahy a pracovné vzťahy, pracovať samostatne aj v tíme, vedieť samostatne riešiť konfliktné situácie,
  • Administratívne – schopnosť tvorby projektov a participácia na ich realizácii, organizovať, monitorovať prácu, riešiť časové rozvrhy s ohľadom na efektívnosť,
  • Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
  • Zdravotná spôsobilosť na prácu, ktorá má byť vykonávaná na danom úseku,
  • Samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, zodpovednosť.

 

Náplň práce

  • komplexné zabezpečenie prác na úseku rozpočtovania a financovania,
  • zodpovednosť za plnenie hlavných úloh oddelenia ekonomicko-prevádzkového, ako na úseku finančnom, personálnom a administratívnom, tak aj na úseku správy a ochrany majetku organizácie ( budovy, stroje a zariadenia),
  • viesť podvojné účtovníctvo organizácie a mesačne vypracovávať analytický rozpis nákladov,
  • zodpovednosť za správnosť a úplnosť účtovných dokladov a ich zakladanie,
  • správa hnuteľného a nehnuteľného majetku organizácie,
  • zabezpečovanie opráv strojov a zariadení,
  • fakturovať služby poskytované knižnicou, spracovávať podklady k refundácii a sledovať ich úhrady,
  • zabezpečovať styk s peňažnými ústavmi,
  • zabezpečovať úzku spoluprácu s ostatnými oddeleniami knižnice pri plnení všetkých úloh,
  • v prípade potreby zastupovať pracovníkov oddelenia ekonomicko-prevádzkového,
  • plniť operatívne úlohy podľa potrieb organizácie a pokynov riaditeľky VKMR,
  • zodpovednosť za hospodárne vynakladanie finančných prostriedkov v súlade s rozpočtom,
  • vypracovávať čiastkové a úplné komplexné rozbory finančnej a hospodárskej činnosti organizácie,
  • sledovať nové nariadenia a predpisy a zodpovedať za ich uvádzanie do praxe,
  • vypracovanie konsolidačného balíka,
  • tvorba interných predpisov,
  • zabezpečenie verejného obstarávania,
  • vypracovanie štatistických výkazov,
  • vedenie pokladne,
  • vypracovanie zmlúv o spolupráci s inými organizáciami,
  • vedenie a sledovanie financovania projektov z iných zdrojov ( FPU, MK SR, a iné),
  • vystavovanie faktúr za práce a služby,
  • vypracovávanie zmlúv, dohôd o vykonaní práce,
  • vykonávanie predbežnej finančnej kontroly,

 

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní

  • žiadosť o účasť na výberovom konaní,
  • profesijný štruktúrovaný životopis spolu s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
  • motivačný list,
  • úradne osvedčené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
  • čestné vyhlásenie o odbornej praxi,
  • čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
  • písomný súhlas uchádzača na použitie osobných údajov pre potreby výberového konania v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.

 

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi na adresu:

Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne

Ing. Gabriela Krokvičková – riaditeľka

Hasičská ul. 1

911 82 Trenčín

 

Obálku označiť  v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK – Vedúci oddelenia ekonomicko-prevádzkového – ekonóm/ekonómka VKMR,

alebo

e-mailom na adresu riaditel@vkmr.sk

 

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.11.2023. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Na pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú požadované podmienky.

Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne. Predpokladaný termín nástupu je 1. december 2023.

 

Ing. Gabriela Krokvičková

riaditeľka

Verejná knižnica M. Rešetku v Trenčíne

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK