Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj
Otočte mobil pre plnohodnotnú verziu webu

TSK vyhlasuje výberové konanie na obsadenie miesta referent oddelenia financií a dotácií

Trenčiansky samosprávny kraj

vyhlasuje

výberové konanie  na obsadenie miesta

Referent oddelenia financií a dotácií (na dobu určitú počas MD a RD)

 

Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie agendy poskytovania dotácií z rozpočtu Trenčianskeho samosprávneho kraja a z Participantívneho-komunitného rozpočtu Trenčianskeho samosprávneho kraja (ďalej len „PaKR TSK“) – príprava všeobecne záväzných nariadení pre poskytovanie dotácií a PaKR TSK, manažovanie procesu poskytovania dotácií a PaKR TSK, uzatváranie zmlúv, kontrola vyúčtovania dotácií a projektov, vyhodnocovanie projektov a vypracovávanie Správy z administratívno-finančnej kontroly dotácií a projektov PaKR. Zamestnanec tiež vykonáva základnú a administratívnu kontrolu týkajúcu sa poskytovania dotácií a PaKR TSK, na základe poverenia vykonáva finančnú kontrolu na mieste.

 

Uchádzač o pracovné miesto musí:

  1. byť bezúhonný/á/,
  2. spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
  3. byť flexibilný, samostatný, komunikatívny, schopný riešiť vzniknuté problémy, ochotný učiť sa nové veci, pracovať v tíme,
  4. vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu na úseku financovania a dotácií verejnej správy,
  5. ovládať legislatívu v oblasti financovania, účtovníctva a dotácií vo verejnej správe,
  6. mať výbornú znalosť práce s výpočtovou technikou (Word, Excel),
  7. výhodou je ekonomická prax v samospráve alebo v štátnej správe, skúsenosti s prácou v oblasti financovania, účtovníctva, dotácií minimálne 3 roky.

 

Kvalifikačný predpoklady a požiadavky:

  • vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa ekonomického zamerania,
  • vítané sú absolvované odborné školenia, semináre a kurzy k problematike, financovania účtovania a dotácií vo verejnej správe.

  

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:

  • žiadosť o účasť na výberovom konaní,
  • doklady o dosiahnutom vzdelaní,
  • profesijný štruktúrovaný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
  • motivačný list.

 

Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat je min. 1 150,- eur v závislosti od odbornej praxe.

 

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):

na adresu:

Trenčiansky samosprávny kraj

Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia

K dolnej stanici 7282/20A

911 01 Trenčín,

Obálku označiť  v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK  referent odd. financií a dotácií TSK“, alebo 

 

e-mailom:

personalne@tsk.sk

 

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.10.2023. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.

Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.

Predpokladaný termín nástupu je november 2023.

 

V Trenčíne dňa 06.10.2023

 

Ing. Marek Briestenský

poverený riadením Ú TSK

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK