Trenčiansky samosprávny kraj vyhlasuje výberové konanie na obsadenie miesta Referent oddelenia právneho, správy majetku a verejného obstarávania.
Informácie o pracovnom mieste:
- Miesto práce: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
- Termín nástupu: február 2026
- Názov funkcie: Referent oddelenia právneho, správy majetku a verejného obstarávania
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Termín uzávierky zasielania žiadostí: 16.01.2026
Požiadavky na zamestnanca:
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady a zručnosti na vykonávanie funkcie:
- byť bezúhonný,
- spĺňať osobnostné a morálne predpoklady na požadované miesto,
- byť samostatný, odborne spôsobilý, flexibilný, komunikatívny, asertívny, ochotný učiť sa nové veci,
- cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy,
- mať VŠ vzdelanie II. stupňa - právnické, resp. ekonomické, pozícia vhodná pre absolventa
- mať znalosť legislatívy a primerané odborné vedomosti
- ovládať užívateľsky prácu s počítačom,
Uchádzač o pracovné miesto musí:
- byť bezúhonný,
- spĺňať kvalifikačné predpoklady a požiadavky na požadovanú pracovnú pozíciu,
- dôkladne ovládať legislatívu najmä v oblasti verejného obstarávania,
- byť komunikatívny, flexibilný, samostatný, schopný riešiť problémy, pracovať pod tlakom,
- ochotný učiť sa nové veci a pracovať v tíme.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vypracováva analýzy a rozbory verejného obstarávania za vlastný úsek činnosti,
- plánuje procesy vo verejnom obstarávaní,
- zabezpečuje organizačno-administratívne práce odd. verejného obstarávania,
- zabezpečuje komplexnú procesnú stránku prípravy verejného obstarávania zákaziek na dodanie tovaru, zákaziek na uskutočnenie stavebných prác a zákaziek na poskytnutie služieb pre Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Trenčianskeho samosprávneho kraja,
- komplexne pripravuje, organizuje a realizuje jednotlivé metódy verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvýhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov zadávania zákaziek (uskutočnenie celého procesu VO) prostredníctvom Elektronickej platformy vrátane elektronického trhoviska, IS EVO a iných certifikovaných systémov pre verejné obstarávanie,
- realizuje verejné obstarávanie zákaziek financovaných z fondov EÚ v súlade s platnými príručkami k procesu a kontrole VO,
- spracováva oznámenia používané vo verejnom obstarávaní, najmä predbežné oznámenie, oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo výzvu na predkladanie ponúk alebo rokovanie, oznámenie o výsledku verejného obstarávania, prípadne oznámenie o zrušení postupu zadávania zákazky,
- môže sa podieľať na práci v komisii ako jej člen bez práva vyhodnocovať ponuky, za účelom odborného zdokumentovania hodnotiaceho procesu alebo ako člen komisie, ak má určený zamestnanec odbornú prax alebo odborné vzdelanie zodpovedajúce predmetu zákazky,
- vybavuje prípadnú žiadosť o nápravu alebo vyjadrenie k námietkam a to v úzkej spolupráci v odbornej časti so zodpovednou osobou,
- zodpovedá za registratúrne záznamy z procesu verejného obstarávania,
- zabezpečuje informačné povinnosti podľa zákona o verejnom obstarávaní po uzavretí zmluvného vzťahu a po zrušení postupu zadávania zákazky Úradu pre verejné obstarávanie,
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač predložiť:
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci
- profesijný štruktúrovaný životopis, s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
- motivačný list,
Informácia o plate (a benefitoch):
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat min. 1 300,- eur v závislosti od skúseností uchádzača/uchádzačky.
Kontaktné údaje:
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu:
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK REF. ODD. SOC. POMOCI
alebo e-mailom:
personalne@tsk.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 16.01.2026. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je február 2026.
V Trenčíne, dňa 22.12.2025
Ing. Marek Briestenský
riaditeľ Ú TSK