Preskočiť navigáciu Prejsť na hlavné menu Prejsť na bočné menu Prejsť na dolné menu
Trenčiansky samosprávny kraj
Otočte mobil pre plnohodnotnú verziu webu

TSK vyhlasuje výberové konanie na obsadenie miesta referent oddelenia právneho, správy majetku a verejného obstarávania – administratívny pracovník

T r e n č i a n s k y  s a m o s p r á v n y  k r a j

vyhlasuje

výberové konanie na obsadenie miesta na dobu určitú počas MD a RD

Referent oddelenia právneho, správy majetku a verejného obstarávania – administratívny pracovník Trenčianskeho samosprávneho kraja.

 

Požiadavky na uchádzača:

  1. ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  2. základná znalosť zákona o verejnom obstarávaní; skúsenosti z oblasti verejného obstarávania sú vítané,
  3. počítačové znalosti Microsoft PowerPoint, Word a Excel na úrovni expert,
  4. základné znalosti z oblasti verejnej správy,
  5. splnenie osobnostných a morálnych predpokladov na požadované miesto: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilnosť, asertivita, ochota učiť sa nové veci, cieľavedomosť, dôkladnosť,...
  6. bezúhonnosť.

Náplň práce, ktorú bude zamestnanec vykonávať:

- vypracovávanie analýzy a plánovanie procesov vo verejnom obstarávaní,

- vybavovanie ucelených odborných agend v oblasti verejného obstarávania,

- posudzovanie a spracovávanie odbornej agendy súvisiacej s plánom verejného obstarávania a so žiadosťami o súhlas na začatie verejného obstarávania,

- zabezpečovanie sledovania kapitálových a bežných výdavkov z rozpočtu TSK a v  organizáciách v zriaďovateľskej pôsobnosti TSK,

- spolupráca so zamestnancami úradu TSK,

- zabezpečovanie archivácie dokumentácie z verejného obstarávania,

- zabezpečovanie sledovania termínov vyplývajúcich zo zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,

- evidovanie dokumentácie verejného obstarávania pre oblasť verejného obstarávania,

- vedenie pridelenej korešpondencie za oblasť verejného obstarávania,

- dodržiavanie ustanovenia Registratúrneho poriadku TSK a Registratúrneho plánu TSK,

- zabezpečovanie výkonu základnej finančnej kontroly za iné odborné činnosti,

- spolupráca so zamestnancami úradu TSK pri výkone svojich  agend,

- zabezpečovanie a vykonávanie ďalších činností v pôsobnosti oddelenia a úradu podľa pokynov vedúceho oddelenia, riaditeľa úradu TSK a predsedu  TSK.

 

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:

  1. žiadosť o účasť na VK
  2. profesijný štruktúrovaný životopis
  3. motivačný list,
  4. doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,

 

Pracovný pomer s úspešným uchádzačom bude uzatvorený na dobu určitú od 01.05.2017 na zastupovanie zamestnankyne počas čerpania materskej a rodičovskej dovolenky.

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť overené fotokópie) na adresu:

Trenčiansky samosprávny kraj

Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a KR

K dolnej stanici 7282/20A

911 01 Trenčín.

e-mail: viliam.zahumensky@tsk.sk , predmet správy: VK  PRÁVNE - ADMINISTRATÍVA

V prípade zaslania poštou obálku označiť v ľavom hornom rohu  „NEOTVÁRAŤ – VK  PRÁVNE - ADMINISTRATÍVA“.

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 21.04.2017. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.

Zadajte Váš email
a my Vám budeme zasielať informácie o aktualitách z TSK