Informácie o pracovnom mieste
- Miesto práce: Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne
- Termín nástupu: December 2023
- Termín podávania žiadostí: do 20.11.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Informácie o plate: Plat bude určený v závislosti a v zmysle ustanovení zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, min. vo výške 973,--€ vzávislosti od odbornej praxe.
Ponúkame stabilné pracovné miesto v jednozmennom pracovnom režime. Zamestnancom ponúkame 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, príspevok na regeneráciu pracovnej sily.
Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady
- Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického zamerania
- Odborná prax minimálne 2 roky
- Znalosť právnych noriem v znení neskorších predpisov: zákon č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve, zákon č. 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, zákon č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov a pri výkone práce vo verejnom záujme, zákon č. 311/2001 Z. z. zákonník práce, zákon č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, zákon č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 18/2018 o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, opatrenie MF SR č. 16786/2007-31, ktorým sa ustanovujú podrobnosti o postupoch účtovania a rámcovej účtovnej osnove pre rozpočtové organizácie, príspevkové organizácie, štátne fondy, obce a vyššie územné celky, zákon č. 583/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, zákon č. 291/2002 .z.z. o štátnej pokladnici, zákon č. 126/2015 o knižniciach a o zmene a doplnení zákona č. 206/2009 Z.z. o galériách a o ochrane predmetov kultúrnej hodnoty a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 38/2014 Z. z.
- Znalosti a skúsenosti s prácou v oblasti účtovníctva, rozpočtovníctva, hospodárenia príspevkovej organizácie,
- Znalosť právnych noriem v oblasti verejného obstarávania,
- Znalosť v oblasti skladového hospodárstva, evidencie majetku, personalistiky, mzdového účtovníctva, pracovného práva,
- Pokročilá úroveň práce s PC ( Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet)
- Spolupráca pri vypracovávaní žiadostí, realizácií a vyúčtovaní dotácií z rôznych projektov, dotačných systémov a z eurofondov,
- Bezúhonnosť,
Iné kritériá a požiadavky
- Manažérske – plánovať, organizovať, riadiť, rozhodovať a kontrolovať činnosť na riadenom úseku,
- Interpersonálne – byť empatický, asertívne konať a vystupovať, utvárať a udržiavať dobré medziľudské vzťahy a pracovné vzťahy, pracovať samostatne aj v tíme, vedieť samostatne riešiť konfliktné situácie,
- Administratívne – schopnosť tvorby projektov a participácia na ich realizácii, organizovať, monitorovať prácu, riešiť časové rozvrhy s ohľadom na efektívnosť,
- Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu,
- Zdravotná spôsobilosť na prácu, ktorá má byť vykonávaná na danom úseku,
- Samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, zodpovednosť.
Náplň práce
- komplexné zabezpečenie prác na úseku rozpočtovania a financovania,
- zodpovednosť za plnenie hlavných úloh oddelenia ekonomicko-prevádzkového, ako na úseku finančnom, personálnom a administratívnom, tak aj na úseku správy a ochrany majetku organizácie ( budovy, stroje a zariadenia),
- viesť podvojné účtovníctvo organizácie a mesačne vypracovávať analytický rozpis nákladov,
- zodpovednosť za správnosť a úplnosť účtovných dokladov a ich zakladanie,
- správa hnuteľného a nehnuteľného majetku organizácie,
- zabezpečovanie opráv strojov a zariadení,
- fakturovať služby poskytované knižnicou, spracovávať podklady k refundácii a sledovať ich úhrady,
- zabezpečovať styk s peňažnými ústavmi,
- zabezpečovať úzku spoluprácu s ostatnými oddeleniami knižnice pri plnení všetkých úloh,
- v prípade potreby zastupovať pracovníkov oddelenia ekonomicko-prevádzkového,
- plniť operatívne úlohy podľa potrieb organizácie a pokynov riaditeľky VKMR,
- zodpovednosť za hospodárne vynakladanie finančných prostriedkov v súlade s rozpočtom,
- vypracovávať čiastkové a úplné komplexné rozbory finančnej a hospodárskej činnosti organizácie,
- sledovať nové nariadenia a predpisy a zodpovedať za ich uvádzanie do praxe,
- vypracovanie konsolidačného balíka,
- tvorba interných predpisov,
- zabezpečenie verejného obstarávania,
- vypracovanie štatistických výkazov,
- vedenie pokladne,
- vypracovanie zmlúv o spolupráci s inými organizáciami,
- vedenie a sledovanie financovania projektov z iných zdrojov ( FPU, MK SR, a iné),
- vystavovanie faktúr za práce a služby,
- vypracovávanie zmlúv, dohôd o vykonaní práce,
- vykonávanie predbežnej finančnej kontroly,
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní
- žiadosť o účasť na výberovom konaní,
- profesijný štruktúrovaný životopis spolu s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
- motivačný list,
- úradne osvedčené kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
- čestné vyhlásenie o odbornej praxi,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- písomný súhlas uchádzača na použitie osobných údajov pre potreby výberového konania v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi na adresu:
Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne
Ing. Gabriela Krokvičková – riaditeľka
Hasičská ul. 1
911 82 Trenčín
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK – Vedúci oddelenia ekonomicko-prevádzkového – ekonóm/ekonómka VKMR,
alebo
e-mailom na adresu riaditel@vkmr.sk
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 20.11.2023. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Na pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú požadované podmienky.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Verejná knižnica Michala Rešetku v Trenčíne. Predpokladaný termín nástupu je 1. december 2023.
Ing. Gabriela Krokvičková
riaditeľka
Verejná knižnica M. Rešetku v Trenčíne